Menu Schade meldenSchade melden
Massabereik
24/7 aan
Razendsnelle bereiksopbouw
Hoge contactfrequentie

Buitenreclame. Massamedium bij uitstek.


Om snel grote groepen mensen te bereiken, biedt JCDecaux voor zowel Abri’s en Mupi’s als voor Billboards uiteenlopende soorten nationale netwerken aan, variërend in aantal vakken. Met deze omvangrijke netwerken zijn uw affiches werkelijk onmisbaar en landelijk dominant aanwezig in het straatbeeld.
 
Het grootste nationale netwerk van JCDecaux is het Abri- en Mupi-netwerk Supérieur, met 2500 vakken. Dit netwerk bereikt in één week bijna 7 miljoen mensen en biedt zichtbaarheid in alle JCDecaux-steden, onder andere Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Haarlem, maar ook in Leeuwarden, Almere, Breda, Nijmegen en meer.
 
Net als het netwerk Supérieur zijn ook het Allure- en het Entree-netwerk zeer sterke nationale netwerken. Deze pakketten zijn weliswaar kleiner in omvang - 1650 en 1350 vakken – maar staan desalniettemin garant voor een zeer snelle bereikopbouw en een hoge contactfrequentie.
 
Voor adverteerders die zichtbaar willen zijn met extra grote affiches heeft JCDecaux ook voor Billboards nationale massabereiksnetwerken opgesteld: President, Privilege, Prestige, Premium en Prudent variërend van 150 vakken tot 300 vakken. Het Billboard-netwerk President telt 300 vakken en bereikt in twee weken tijd bijna 6 miljoen personen. Al deze mensen zien de uiting tijdens de campagne gemiddeld ruim zes maal.

Gericht. Selectief massabereik & retailnetwerk.


Naast de reguliere massabereiksnetwerken heeft JCDecaux ook nationale Abri- en Mupi-pakketten samengesteld die zijn gericht op bepaalde doelgroepen. Zo biedt JCDecaux met de doelgroepnetwerken Shoppers, Jongeren, Cosmetica en Film & Cultuur als het ware selectief massabereik. Deze netwerken bieden onder andere zichtbaarheid geconcentreerd in winkelgebieden of bij bepaalde Point of Interest-locaties.

Met de retailnetwerken van JCDecaux, beschikbaar voor zowel Abri’s en Mupi’s als voor Billboards, bent u zichtbaar binnen een straal naar keuze rondom uw eigen vestigingen of juist rondom een bepaalde keten. Door gebruik te maken van deze netwerken springt u gegarandeerd in het oog bij de doelgroep en heeft u het laatste contactmoment met de consument, voordat deze een winkel binnen stapt. JCDecaux beschikt onder meer over retailnetwerken rondom supermarkten, benzinestations, bouwmarkten, drogisterijen en optiekketens.
 
Voor alle nationale netwerken van JCDecaux geldt dat het mogelijk is om aan te geven in welke steden en op welke locaties u nadrukkelijker zichtbaar wilt zijn. Zo komt het voor dat een nationaal netwerk Entree wordt ingezet met extra nadruk in de stadscentra van Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, omdat een adverteerder in deze steden bijvoorbeeld een nieuwe vestiging opent. Ook binnen de retailnetwerken valt volop te variëren in straal en nadruk op specifieke steden of wijken.
 
Wij helpen u graag bij het samenstellen van een netwerk op maat, dat naadloos aansluit bij uw wensen en doelen.

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?