Buitenreclame. Massamedium bij uitstek.
Om snel grote groepen mensen te bereiken, biedt JCDecaux voor zowel Abri’s en Mupi’s als voor Billboards uiteenlopende soorten nationale netwerken aan, variërend in aantal vakken. Met deze omvangrijke netwerken zijn uw affiches werkelijk onmisbaar en landelijk dominant aanwezig in het straatbeeld.
Het grootste nationale netwerk van JCDecaux is het Abri- en Mupi-netwerk Supérieur, met 2500 vakken. Dit netwerk bereikt in één week bijna 7 miljoen mensen en biedt zichtbaarheid in alle JCDecaux-steden, onder andere Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Haarlem, maar ook in Leeuwarden, Almere, Breda, Nijmegen en meer.
Net als het netwerk Supérieur zijn ook het Allure- en het Entree-netwerk zeer sterke nationale netwerken. Deze pakketten zijn weliswaar kleiner in omvang - 1650 en 1350 vakken – maar staan desalniettemin garant voor een zeer snelle bereikopbouw en een hoge contactfrequentie.
Voor adverteerders die zichtbaar willen zijn met extra grote affiches heeft JCDecaux ook voor Billboards nationale massabereiksnetwerken opgesteld: President, Privilege, Prestige, Premium en Prudent variërend van 150 vakken tot 300 vakken. Het Billboard-netwerk President telt 300 vakken en bereikt in twee weken tijd bijna 6 miljoen personen. Al deze mensen zien de uiting tijdens de campagne gemiddeld ruim zes maal.