Menu Schade melden

FOCUS. Grootste steden. 

Waar JCDecaux internationaal zichtbaarheid biedt van New Delhi tot New York, zijn we ook in Nederland aanwezig in de grootste steden. Momenteel biedt JCDecaux in Nederland zichtbaarheid in 25 grote steden, met focus op de Randstad. Je vindt onze objecten onder andere in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag, maar ook in bijvoorbeeld Haarlem. 

Ook in steden buiten de Randstad met bovenregionale functies is JCDecaux sterk vertegenwoordigd. Hierbij valt te denken aan Eindhoven, Nijmegen, Arnhem en Zwolle. De regiofunctie van dergelijke steden maakt dat de slagkracht van campagnes reikt tot ver buiten de stadsgrenzen. 

 

JCDecaux biedt adverteerders zichtbaarheid waar het er werkelijk toe doet: in de grote en tevens groeiende steden, daar waar hun doelgroep ook daadwerkelijk woont, dan wel vaak komt. Bij JCDecaux koopt u gegarandeerd publiek in plaats van vakken. Kortom: media where it matters!

Hannelore Majoor

Managing Director JCDecaux Nederland

De toekomst van Buitenreclame ligt in een drukke stedelijke omgeving. Hier is de vraag naar slimme oplossingen op het gebied van stadsmeubilair en connectiviteit immers het grootst. En adverteerders bereiken er het grootste publiek. Momenteel leeft iets meer dan de helft van de wereldbevolking in steden, en volgens de VN stijgt dit in 2050 naar 75 procent.

De grote steden vormen niet alleen een plek waar veel mensen wonen. Ze vormen ook een plek waar veel mensen dagelijks naartoe gaan, omdat daar simpelweg het meeste werk is. Omdat er de meeste opleidingen zitten. Omdat het winkelaanbod royaal is. Omdat de goede restaurants, mooiste musea, leuke kroegen, bekende concertzalen en grote bioscopen er zitten. Bovendien wonen in de stad de zogenoemde early adopters, de studenten, de jongeren en de Young Urban Professionals, die op de troepen vooruit durven te lopen en nieuwe producten als eerst omarmen.

 

A-LOCATIES. Beste plekken.

JCDecaux biedt zichtbaarheid op de allerbeste locaties. Zo staan Abri’s langs verkeersaders, bij drukke kruispunten en in de buurt van voorzieningen. Ook de locaties van Mupi’s kiezen we zeer zorgvuldig, met het doel zoveel mogelijk mensen te bereiken. Deze zijn dan ook te vinden langs belangrijke doorgaande wegen in stadscentra, in populaire winkelgebieden, op drukke pleinen, in- en uitvalswegen en zakendistricten.

Zo biedt JCDecaux in Amsterdam bijvoorbeeld zichtbaarheid op de drukbezochte Rode Loper, en in Den Haag stralen onze digitale Mupi's pal naast het Centraal Station. Allemaal hartje centrum. Kortom, onze objecten staan daar waar ze het best zichtbaar zijn voor de meeste passanten. Met ons nationale netwerk bereiken we dan ook iedere week 8,5 miljoen mensen. 

 

Als je Outdoor zichtbaar bent, word je gezien als een serieuze speler, een A-Brand. Buitenreclame heeft ontegenzeggelijk bijgedragen aan de waardestijging van onze top level .Amsterdam-adressen.   Raimon Gort  Oprichter Reshift Digital,
Adviseur media-inkoop dotAmsterdam

DESIGN. Mooiste objecten. 

JCDecaux werkt samen met bekende architecten voor het ontwerpen van uiteenlopende lijnen stadsmeubilair. Affiches zijn bij JCDecaux dan ook te zien in fraaie objecten van hoogwaardige kwaliteit. Ook zijn alle affiches achter glas geplaatst en om die reden beschermd tegen weersinvloeden: de gehele campagne blijven de posters onberispelijk. Daarnaast verlichten onze objecten de uitingen van binnenuit, tegenwoordig steeds meer met led. Hierdoor zijn posters fraai en egaal verlicht en springen ze nog meer in het oog van voorbijgangers.

 

SERVICETEAMS. Beste onderhoud. 

JCDecaux gelooft in de kracht van integraal haltebeheer. Dat betekent dat wij onze objecten niet alleen zelf ontwerpen, maar ook installeren, schoonmaken, onderhouden en exploiteren.

De staat van de objecten is al vanaf onze oprichting een USP van JCDecaux. Jean-Claude Decaux stelde voor iedere stad zijn eigen serviceteams samen. Nog altijd heeft JCDecaux zijn objecten in eigen beheer en beschikt het per regio over een eigen onderhoudsteam. Hierdoor kan JCDecaux adverteerders en gemeenten de best en snelst mogelijke service bieden. De onderhoudsmedewerkers zorgen ervoor dat de posters netjes hangen, reinigen de objecten, voeren technische controles uit, verwijderen onkruid en wildplak, vervangen defecte lampen en repareren zo snel mogelijk eventuele glasschade. Zo ontzorgen zij gemeenten volledig en zijn de campagnes altijd zichtbaar in visueel aantrekkelijke objecten.

 

TAILOR MADE. Netwerken op maat. 

Effectief campagne voeren, betekent doelgroepgericht adverteren. Naast landelijke en lokale standaard massabereiksnetwerken, variërend in grootte, heeft JCDecaux ook speciale Shoppers-, Retail- en Generatienetwerken samengesteld. Deze bieden zichtbaarheid in winkelgebieden of binnen een straal naar keuze rondom eigen vestigingen. Ook kan een specifieke doelgroep worden opgezocht. Van adverteren in specifieke postcodegebieden tot selectie op objectniveau: alles is mogelijk. Voor elk budget stellen wij een passend netwerk op maat samen.

 

CREATION SERVICES. Ondersteuning bij creatie. 

JCDecaux biedt hulp bij de creatie van effectieve Buitenreclame. Met onder meer creatieve richtlijnen, JCDecaux Studio's, postertest en het JCDecaux Digilab helpen we u op weg. Hierover leest u meer onder de kop in het hoofdmenu: 'hulp bij creatie'.