Menu Schade melden
Via het digitale Mupi-netwerk Métropole konden voorbijgangers kijken hoe laat het was op de horloges van ORIS. Dat dit resultaat geeft, werd direct duidelijk toen een voorbijganger de uiting spotte en direct het horloge in de boutique op het Rokin aanschafte.
Al voor de oprichting van JCDecaux in 1964, werd in 1904 de horlogefabriek ORIS opgericht door Paul Cattin en Georges Christian in Hölstein. De tijd gaat snel en inmiddels is het alweer bijna 2019. Toch zijn JCDecaux en ORIS nog steeds twee grote en innovatieve spelers. Samen bundelden zij hun passies tot een spectaculaire digitale uiting op straat.

De creatieve inhaker is een perfecte combinatie tussen commercie en publieke service. Niet alleen konden voorbijgangers checken hoe hard zij moesten lopen om de tram te halen, ook was het een mooie kans voor ORIS om twee prachtige modellen in het zonlicht te zetten. Gijs van Hoorn, Country Manager Benelux ORIS, was net als wij erg enthousiast over de digitale toevoeging van ORIS in het straatbeeld van Amsterdam.
 
Oris zet het Métropole netwerk in omdat het de mogelijkheid geeft om impactvol in het straatbeeld aanwezig te zijn. Onze uiting sluit af met een horloge dat de actuele tijd aangeeft, wat voor extra attentiewaarde zorgt. Dat het werkt werd onlangs onderstreept toen iemand de Oris boutique op het Rokin binnen kwam met de mededeling dat hij het horloge dat ie net op de mupi had gezien (Aquis, een van onze topmodellen) wilde hebben. Gijs van Hoorn Country Manager Benelux ORIS

De creatie van deze hyperactuele buitenreclamecampagne is het resultaat van een samenwerking tussen JCDecaux Innovate en Outatime Consultancy.
 

Published in Testimonials, about #Testimonial, #Métropole, #Digitale Buitenreclame