Menu Schade melden
Met een onontkoombare stationsbranding bij JCDecaux begeleidt Dr. Martens de Rotterdamse ov-reiziger naar het perron van station Beurs. En naar de shop op de Lijnbaan!
De original icons van Dr. Martens zijn in het begin van de herfst werkelijk niet te missen voor de Rotterdamse metroreiziger op station Beurs. Direct al bij het in- en uitchecken bij de info-balie en langs de roltrappen van en naar de perrons: Dr. Martens neemt reizigers hier met een grootse stationsbestickering mee door de collectie vol klassieke designs en kenmerkende stiksels en nodigt tegelijkertijd uit de winkel op de Lijnbaan te bezoeken.

Buitenreclame-exploitant JCDecaux bracht hiertoe bij het informatieloket, voordat reizigers afdalen naar de perrons, branding aan met levensgrote schoenen, het Dr. Martens-logo en het adres van de dichtstbijzijnde Dr. Martens-store. Ook op de panelen op de roltrappen en in de verdeelhallen komen deze beeltenissen in diverse afmetingen terug.
 
JCDecaux won recent het contract voor de exploitatie van de Buitenreclame-objecten van openbaarvervoerbedrijf RET. Onderdeel hiervan is dat adverteerders enkele keren per jaar een Rotterdams metrostation kunnen domineren met een bestickering.

De bestickering op metrostation Beurs is te zien tot en met 2 oktober en is het resultaat van een samenwerking tussen Dr. Martens, pr-bureau UPR, en JCDecaux.