Menu Schade meldenSchade melden
In Nederland houden we ons aan de richtlijnen, wat betekent dat men nog steeds buiten komt. En juist in deze tijd, nog bewuster geniet van de frisse lucht, de omgeving en de openbare ruimte.
Dat er mensen buiten zijn, bewijzen de cijfers van het onafhankelijk onderzoeksbureau Resono. Uit de cijfers is gebleken dat de abrinetwerken door de steden rond 50% van het aantal mensen bereiken in vergelijking met de ‘normale tijden’.

Alle empathische e-mails zijn verstuurd, nu is het tijd om de economie weer te laten draaien. Ieder bedrijf kan een steentje bijdragen, denk aan het branchebreed initiatief voor alle restaurants in Nederland: ‘Samen uit, samen thuis’. Merken en bedrijven uit de horeca- en voedingsmiddelenbranche die hun handen ineenslaan om het beste uit deze tijd te halen. COVID-19 communicatie hoeft niet een COVID-19 promotie te zijn. Adverteerders gaan weer verder bouwen aan het bedrijf en aan het merk, zij bereiken in deze tijd voorbijgangers op straat des te effectiever.

Producten verkopen gaat nog altijd makkelijker wanneer veel mensen weten of eraan herinnerd worden, dat die producten te koop zijn. Page verkoopt nog altijd toiletpapier, Unilever verkoopt nog altijd lekkere Magnum ijsjes in dit heerlijke lente weer en JCDecaux verkoopt nog altijd buitenreclame om adverteerders in hun missies te laten slagen. De missie van JCDecaux luidt: de leefbaarheid in steden vergroten. Hier denken wij graag in mee, maar kunnen dat net als ieder ander bedrijf niet gratis realiseren.

Op straat lopen mensen tegenwoordig nog bewuster rond dan voorheen. Zij maken een wandeling naar de supermarkt, zijn onderweg om hun vitale beroep uit te oefenen, werken aan hun conditie in de buitenlucht en willen gewoon even hun zinnen verzetten, omdat ze gek worden van een dag binnen zitten. Buiten is altijd fijn. Ga maar na: een kind wil buiten spelen en een kind komt met tegenzin naar binnen. Iets moois is altijd buitengewoon of buitenaards. Nooit binnengewoon of binnenaards.
 
Men heeft nu juist meer oog voor de uitingen in het straatbeeld. Het boodschappen doen is een uitje van de dag geworden en uitingen worden met des te meer aandacht bekeken, omdat men juist nu buiten even geen zin heeft in een blik op de smartphone. Daar wordt namelijk binnen al de hele dag naar gekeken.
 
JCDecaux exploiteert nog altijd op de best zichtbare plekken in de stad en rondom de stad. Laat de economie weer draaien door jouw merk te laten spreken in de stadscentra van Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.
 

 

Published in Voor adverteerders