Menu Schade melden
JCDecaux digitaliseert een groot deel van zijn displays en biedt met dynamische content een verhoogde reizigersbeleving en nog relevantere zichtbaarheid voor adverteerders.
JCDecaux België heeft de exclusieve reclame-concessie voor Brussels Airport hernieuwd. De overeenkomst heeft een duur van 7 jaar, gaat van start per 1 januari 2018 en is tot stand gekomen na een openbare aanbesteding.
 
Brussels Airport Company (BAC) heeft hiermee wederom gekozen voor JCDecaux als verantwoordelijke voor de installatie, het beheer en de marketing van de reclamedisplays, zowel binnen als rondom het vliegveld in Brussel. Met 21,8 miljoen passagiers per jaar is Brussels Airport een van de belangrijkste vliegvelden in Europa.
 
JCDecaux is al 10 jaar partner van Brussels Airport en zal, toegewijd aan zijn strategie met een focus op kwaliteit en technologische innovatie, BAC ondersteunen met ruime expertise om zowel de reizigerservaring als de zichtbaarheid van adverteerders te optimaliseren. JCDecaux doet dit onder meer door bestaande displays te moderniseren en een zeer groot deel te digitaliseren.
 
Alle bestaande 2m²-displays worden vervangen door 50 iVision digitale schermen van 75 en 85 inch, in een zilverwitte kleur die esthetisch goed aansluit bij Brussels Airport. Deze nieuwe digitale schermen bieden adverteerders meer flexibiliteit op het gebied van planning en het aanspreken van specifieke doelgroepen. Zo maken slimme tools het mogelijk om campagnes real time aan te passen met dynamische content en in te springen op onder meer het weer, de uitslag van sportevenementen of de aankomst van vliegtuigen uit een specifiek land.