Menu Schade meldenSchade melden
De bekendste high-end winkelstraat van Nederland heeft nu haar tweede high-end digitale Buitenreclame-paneel: JCDecaux installeerde maandag een extra Mupi Métropole. 
 
JCDecaux heeft in de P.C. Hooftstraat in Amsterdam een tweede digitaal Buitenreclame-paneel geïnstalleerd. Het nieuwe scherm staat nabij de Hobbemastraat en vult het scherm dat richting de Van Baerlestraat staat aan. 
 
Deze tweede digitale Mupi is een mooie aanwinst voor de P.C. en sluit naadloos aan bij de allure van deze winkelstraat. De crème de la crème op winkelgebied verdient namelijk ook de top op het gebied van digitale Buitenreclame. Bart de Vries Commercieel Directeur JCDecaux Nederland

De nieuwe Mupi biedt adverteerders de mogelijkheid om extra op te vallen in een aantrekkelijke omgeving, stelt De Vries. “De P.C. Hooftstraat trekt niet alleen veel nationale, maar ook internationale bezoekers. Kapitaalkrachtige bezoekers bovendien: een doelgroep bij wie je als adverteerder graag onder de aandacht wil komen, zeker met dynamische uitingen. Dit extra scherm is een platform dat letterlijk omringd wordt door merken als Calvin Klein, Prada, Hugo Boss, Dolce & Gabbana, Armani en Chanel.”
 
Eind afgelopen jaar presenteerde JCDecaux als eerste speler op de Nederlandse markt een digitaal netwerk op straat, middenin het centrum van Amsterdam en Rotterdam. Dit Mupi-netwerk, genaamd Métropole, heeft in de hoofdstad 16 digitale Mupi’s, die staan op onder meer het Damrak, Rokin, Leidseplein en het voorplein van het Centraal Station. In Rotterdam zijn de schermen te vinden op het Binnenwegplein en rond de Koopgoot.
 
De Mupi Métropole beschikt over een 84 inch digitaal LCD-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar.