Wereldwijd tonen duizenden schermen #OurSecondChance. De campagne is gestart voor een nieuwe wereld in het postcorona-tijdperk. In totaal gaat het om een mediawaarde van zo’n 25 miljoen dollar, bijeengebracht door vrijwel alle digitale out of home exploitanten in de wereld.
Deze Digital Out of Home creatie is ontworpen door het nieuwe Britse bureau New Commercial Arts. De makers werden geïnspireerd door een wereld die langzaam maar zeker uit de corona-lockdown komt. Mensen gaan weer naar buiten, gaan aan het werk, zoeken elkaar weer op, maar wel met een vernieuwd gevoel voor hun omgeving en andere waarden. De lockdown heeft ervoor gezorgd dat we de buitenwereld nu nog meer waarderen.
Naast Nederland en een groot aantal andere Europese landen zal #OurSecondChance te zien zijn in Noord- en Zuid-Amerika, Afrika, Azië, het Verre Oosten (waaronder China) en Australië. Parallel aan de out of home campagne gaat #OurSecondChance viraal op sociale media.
Deze Digital Out of Home creatie is ontworpen door het nieuwe Britse bureau New Commercial Arts. De makers werden geïnspireerd door een wereld die langzaam maar zeker uit de corona-lockdown komt. Mensen gaan weer naar buiten, gaan aan het werk, zoeken elkaar weer op, maar wel met een vernieuwd gevoel voor hun omgeving en andere waarden. De lockdown heeft ervoor gezorgd dat we de buitenwereld nu nog meer waarderen.
#OurSecondChance geeft een heldere visie op de nieuwe post-corona-wereld en biedt de kijker de mogelijkheid om met vernieuwde prioriteiten en ambities naar die wereld te kijken.Tom Goddard WOO-directeur
#OurSecondChance herinnert ons eraan dat we weliswaar terugkeren naar ‘het oude normaal’ maar dat de afgelopen periode veel moois teweeggebracht heeft. Dat moois moeten we koesteren. Omdat we weer veel buitenshuis zijn is Out of Home het enige echte wereldwijde medium waar deze boodschap gegarandeerd opvalt.Hannelore Majoor Algemeen Directeur JCDecaux