Menu Schade melden
De nieuwe Volvo XC40 is street smart. Daarom nodigt Volvo iedereen uit voor een proefrit… in hartje Amsterdam! Het Zweedse automerk leidt de weg naar de pop-up pick-up-points via de digitale Buitenreclameschermen van JCDecaux. 
Maak kennis met de nieuwe Volvo XC40; Europees auto van het jaar 2018. Deze innovatieve auto is ruim en inventief, met handige opbergmogelijkheden. Slim en connected bovendien, met intuïtieve technologische hoogstandjes. En niet te vergeten, veilig en ontzettend wendbaar. Daarmee is deze nieuwe compacte SUV bij uitstek street smart. En waar kun je zo’n auto nou beter testen dan hartje Amsterdam?
 
Volvo nodigt geïnteresseerde voorbijgangers in de hoofdstad dan ook graag uit voor de #XC40PopUp testdrive; een proefrit in de nieuwe XC40. Met een heus ‘street smart navigatiesysteem’, in de vorm van de digitale schermen van JCDecaux, wijst Volvo op straat de weg naar de pop-up pick-up-points waar iedereen kan opstappen. De Zweedse autofabrikant is voor deze OOH-activatie een dag lang exclusief zichtbaar op het digitale Mupi-netwerk Métropole in het Museumkwartier in Amsterdam. De digitale pick-up-point-Mupi’s zijn onder meer te vinden voor het Concertgebouw, in de P.C. Hoofdstraat en richting het Museumplein in de Van Baerlestraat.
 
De digitale panelen tonen diverse uitvoeringen van de XC40 en laten real time zien waar de diverse XC40’s rijden en hoe lang het duurt voordat deze arriveren voor een nieuwe proefrit.
 
Zelf ook een proefrit maken in Amsterdam? Ga dan snel naar het Museumkwartier! Geen tijd vandaag? Geen probleem; gewoon een afspraak maken bij de dealer kan natuur ook.

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking van Volvo, Grey Amsterdam, Mindshare, Kinetic en JCDecaux en is alleen op 12 april te zien.
 

 

Published in Voor adverteerders, about #Innovate, #Special