
Gericht. Selectief massabereik & retailnetwerk.
Naast de reguliere massabereiknetwerken heeft JCDecaux ook retail-, point-of-interest- en doelgroepnetwerken samengesteld. Zo biedt JCDecaux met de doelgroepnetwerken Gen-Z, Millenial en High Income als het ware selectief massabereik.Met de retail- en point-of-interestnetwerken van JCDecaux ben je zichtbaar binnen een straal naar keuze rondom jouw eigen vestigingen of juist rondom een bepaalde keten.
Door gebruik te maken van deze netwerken spring je gegarandeerd in het oog bij de doelgroep en heb je het laatste contactmoment met de consument, voordat deze een winkel binnen stapt. JCDecaux beschikt onder meer over retailnetwerken rondom supermarkten, bouwmarkten, drogisterijen en optiekketens.
Voor alle nationale netwerken van JCDecaux geldt dat het mogelijk is om aan te geven in welke steden en op welke locaties u nadrukkelijker zichtbaar wilt zijn. Zo komt het voor dat een nationaal netwerk 'large' wordt ingezet met extra nadruk in de stadscentra van Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, omdat een adverteerder in deze steden bijvoorbeeld een nieuwe vestiging opent. Ook binnen de retailnetwerken valt volop te variëren in straal en nadruk op specifieke steden of wijken.
Wij helpen je graag bij het samenstellen van een netwerk op maat, dat naadloos aansluit bij jouw wensen en doelen. Op onze tariefkaart vind je meer informatie over onze paketten en prijzen. Download de tariefkaart onderaan deze pagina.