Menu Schade melden

Uitgelicht

T-Mobile

Ten opzichte van de Unlimited Madness campagne van week 35 zien we diverse verbeteringen. Zowel de product- als merkrealisatie is gestegen en significant hoger dan onze norm...

30 juli 2018

Heineken

Een campagne met zeer mooie resultaten, waarbij vrijwel uitsluitend scores worden behaald die (significant) boven onze benchmarks liggen.     

30 juli 2018

Becel

In algemene zin zijn de resultaten van deze campagne vrij goed. De groep die de campagne gezien heeft, is echter te klein.     

30 juli 2018
Abri

T-Mobile

Ten opzichte van de Unlimited Madness campagne van week 35 zien we diverse verbeteringen. Zowel de product- als...

30 juli 2018
Abri

Heineken

Een campagne met zeer mooie resultaten, waarbij vrijwel uitsluitend scores worden behaald die (significant) boven...

30 juli 2018
Abri

SLAM!

De campagneherkenning heeft een enorme sprong gemaakt van 30% naar 49%. De herhaaldelijke inzet van SLAM! werpt...

30 juli 2018
Abri

Glenfiddich

Whisky wordt door selecte groep gekocht en gedronken. Onder deze groep zijn de resultaten dan ook aanzienlijk...

30 juli 2018
Abri

Nespresso

Deze campagne had moeite om de aandacht van de doelgroep te trekken in het straatbeeld. Dit zal deels te maken...

30 juli 2018
Abri

Innocent

In vergelijking met de campagne in week 25 is een forse stijging in geholpen bekendheid behaald. Ook de...

30 juli 2018
Abri

T-Mobile

De resultaten van deze campagne verschillen flink per doelgroep. Onder jongeren en klanten zijn de resultaten...

30 juli 2018
Abri

Innocent

Ondanks dat er nog de nodige rek in de geholpen bekendheid zit, weet Innocent boven benchmark te scoren in...

30 juli 2018
Abri

Desperados

Deze campagne is enigszins atypisch binnen onze database vanwege de geholpen naamsbekendheid van 75% en de...

30 juli 2018
Abri

Becel

In algemene zin zijn de resultaten van deze campagne vrij goed. De groep die de campagne gezien heeft, is echter...

30 juli 2018
Abri

Vodafone

De campagne was qua creatie heel anders dan voorgaande jaren. De doelgroep had daardoor moeite om de campagne aan...

30 juli 2018
Abri

SLAM!

Dit was de eerste Buitenreclamecampagne van SLAM! De meeste benchmarks blijven om die reden nog buiten bereik....

30 juli 2018