Menu Schade meldenSchade melden
Tijd
Temperatuur
Beacons
Text

Métropole. Dynamische & conditional content.

Het digitale Mupi-netwerk Métropole van JCDecaux biedt adverteerders diverse mogelijkheden om nog beter aan te sluiten op de belevingswereld van voorbijgangers in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Voor ondersteuning bij de creatie van deze content heeft de Buitenreclame-exploitant het zogenoemde Digilab.

De afdeling spitst zich toe op het creëren en bewerken van digitale dynamische HTML 5 content en helpt adverteerders gebruik te maken van onder meer data-feeds. Dergelijke feeds maken het mogelijk in campagnes continu de nieuwst beschikbare informatie te tonen op straat en bijvoorbeeld twitterfeeds, actuele prijzen of aangepaste aanbiedingen te laten zien. Ook is het mogelijk om direct in te spelen op veranderende weersomstandigheden of live sportevenementen. Op die manier sluiten uitingen goed aan bij de omgeving en de actuele belevingswereld van het publiek en zijn campagnes nog relevanter. 

Praktijk. 9 Dynamische uitingen.

Energiedirect.nl maakt maximaal gebruik van techniek digitale netwerk Métropole
Energiedirect.nl pakt flink uit op het digitale Mupi-netwerk van JCDecaux en pioniert met een campagne met 9 uitingen die zich aanpassen aan tijd, locatie en weersomstandigheden.

Gezien op straat. 6 mogelijkheden

Weersomstandigheden
Twitter
Locatie
Live events

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?