Menu Schade melden
Energiedirect.nl pakt flink uit op het digitale Mupi-netwerk van JCDecaux en pioniert met een campagne met 9 uitingen die zich aanpassen aan tijd, locatie en weersomstandigheden.
Energieleverancier energiedirect.nl laat zien dat de kracht van digitale Buitenreclame zit in de mogelijkheid bewegende content eenvoudig aan te passen aan allerlei uiteenlopende omstandigheden. Als allereerste adverteerder produceerde het speciaal voor het digitale Mupi-netwerk Métropole van JCDecaux 9 verschillende uitingen die zich aanpassen aan tijd, locatie en weersomstandigheden. Op deze manier wordt de boodschap afhankelijk van diverse variabelen nog relevanter gemaakt.
 
Buitenreclame-exploitant JCDecaux lanceerde afgelopen jaar als eerste OOH-speler in Nederland een digitaal Mupi-netwerk op absolute A-locaties middenin de stadscentra van Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Vorige week introduceerde JCDecaux daarbovenop ook nog eens de dubbelzijdige digitale Mupi. Met de toevoeging van 25 van dergelijke objecten onderstreept het de status van het meest prominente digitale Buitenreclamenetwerk van de Randstad. Reden te meer voor energiedirect.nl om juist dit moment aan te grijpen om haar positie als energieleverancier met een 100% digitale focus te bevestigen.
 
Met deze campagne kiezen we er bewust voor om traditionele buitenreclame los te laten en te kijken naar de mogelijkheden die de techniek ons biedt. Van daaruit zijn we gaan ontwikkelen en hebben we onderscheidende content gecreëerd dat past bij dit mediumtype. Hiermee bekrachtigen we onze digitale focus en merkbelofte met opvallende no-nonsense content. Jorrit Pijlman  Formule Manager energiedirect.nl
 
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: “Ochtend, avond, vrieskou, regen, bij winkelstraten of juist bij stations? Ze hebben er een uiting voor! Energiedirect.nl heeft met 9 video’s een absolute primeur en onderstreept met deze campagne de kracht van digitale buitenreclame. Met verschillende uitingen ben je flexibel en kun je je als adverteerder aanpassen aan het tijdstip, het weer én de locatie. Zo sluit de boodschap goed aan bij de omgeving en de actuele belevingswereld van het publiek en ben je als adverteerder relevant en geloofwaardig. Dit is waar digital voor bedoeld is. Ik kan hier alleen maar complimenten voor geven.”

Deze digitale Buitenreclamecampagne is het resultaat van een samenwerking tussen energiedirect.nl, Brand New Telly, Kinetic en JCDecaux en is van 7 tot en met 13 december te zien op het digitale Mupi-netwerk Métropole van JCDecaux, in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
 

Published in Voor adverteerders, about #Digitale Buitenreclame, #Métropole, #Digilab