Menu Schade meldenSchade melden
Als het publiek niet naar Carré kan komen, komt Carré naar het publiek! In het stadsbeeld verspreidde het theater op een mooie en creatieve manier via verschillende quotes van artiesten hoop en inspiratie met een tintje humor.
Helaas zijn de deuren van Carré inmiddels al een tijd gesloten. Om het publiek desondanks alsnog hoopvol en inspirerend toe te spreken, vroegen zij artiesten mooie quotes aan te leveren voor hun nieuwe campagne.
 
Onze rode Carré posters zijn bekend geworden door buitenreclame. Nu we een twist aan de rode poster hebben gegeven door 9 geliefde Carré artiesten een boodschap van vrolijkheid te delen, dachten we direct aan buitenreclame. Robert-Jan Zuur Programmering & Marketing Koninklijk Theater Carré

De campagne viel ontzettend goed op in het straatbeeld. Naast de succesvolle OOH campagne, heeft de campagne ook veel exposure gekregen op social media. Zoals Jochem Meijer een plaatsing deed op Instagram en de campagne deelde met zo’n 500.000 volgers.
 
We mogen helaas nog geen publiek ontvangen, maar zijn er nog altijd en kijken uit naar het moment dat we weer voorstellingen mogen spelen voor publiek. Robert-Jan Zuur Programmering & Marketing Koninklijk Theater Carré

Er is altijd al een warme band geweest tussen het theater Carré en JCDecaux. Inmiddels telt het afficheboek al talloze Carré campagnes en werd in 2019 het jaarlijkse grootse Kick Off event van JCDecaux in het theater georganiseerd, een groots succes.
 
JCDecaux is al sinds lange tijd één van onze belangrijkste partners voor buitenreclame. Eerder hebben we onder andere landelijke abri’s en een tram ingezet. Nu was het vooral praktisch, in verband met de korte deadline, om de digitale abri’s van JCDecaux in te zetten. Robert-Jan Zuur Programmering & Marketing Koninklijk Theater Carré
   

Published in Testimonials, about #Testimonial