Menu Schade melden
Met opvallende bestickeringen en bezorgboxen op Mupi's van JCDecaux nodigt Foodora uit de culinaire trek te stillen. 
De online bestel- en bezorgservice voor restaurants Foodora hult het Randstedelijke straatbeeld in een magenta gloed. Met een wijdverspreide Special bij Buitenreclame-exploitant JCDecaux, bestaande uit een reeks Abri-bestickeringen en vele herkenbare bezorgboxen op Mupi's, benadrukt Foodora dat het na een lange werkdag niet per se nodig is om lang in de keuken te staan voor een goede maaltijd. De koeriers van Foodora racen immers op hun fiets langs een onuitputtelijke lijst restaurants en bezorgen binnen dertig minuten allerlei culinaire gerechten.
 

De opvallende bestickerde Abri's met magenta omlijsting en branding zijn te vinden in Amsterdam en wel op de Overtoom, het Weteringscircuit en de Westermarkt en in de Sarphatistraat en de Linnaeusstraat.

De vierkante bezorgboxen waar normaal gesproken de gerechten in vervoerd worden heeft Foodora op maar liefst 21 Mupi's van JCDecaux geplaatst verdeeld over Amsterdam (10x), Utrecht (6x) en Rotterdam (5x). In Amsterdam gaat het om onder meer de Van Baerlestraat, de Beethovenstraat en de Stadhouderskade. In Utrecht zijn de boxen te vinden op onder meer het Janskerkhof, het Oudkerkhof en Vredenburg en in Rotterdam rond de Koopgoot, op de Coolsingel, de Lijnbaan en het Schouwburgplein.

Gelijktijdig met de Special is Foodora prominent zichtbaar met een reguliere Buitenreclamecampagne bij JCDecaux in Amsterdam, Utrecht en Rotterdam. Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Foodora, Out of Home Masters en JCDecaux en is maar liefst twee weken op straat te zien, tot en met 26 oktober.

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate