Een van de vele voordelen van KPN Compleet is dat gebruikers Dubbel Zoveel Data ontvangen. Om deze Dubbel Zoveel Data-boodschap te visualiseren heeft KPN Buitenreclame-exploitant JCDecaux gevraagd een Special te ontwikkelen op tien toplocaties in zeven steden.
JCDecaux plaatste pal voor zijn bestaande Mupi’s een identiek object met exact dezelfde campagne-uiting. Met dit ontwerp versterkt KPN op straat de boodschap van ‘Dubbel Zoveel Data’ en door de afwijkende vorm valt de campagne nog meer op in het straatbeeld.
De Special is onder meer te vinden op de Markt in Almere, in de Amsterdamse Van Baerlestraat, de Ginnekenstraat in Breda, de Haarlemmerstraat in Leiden, rond de Haagse Grote Marktstraat, op het Binnenwegplein in Rotterdam en op het Domplein in Utrecht.
Deze Special is op straat te zien tot en met 18 november en is het resultaat van een samenwerking tussen KPN, Kinetic, Mindshare en JCDecaux.