Menu Schade melden
Het Homomonument in Amsterdam bestaat dertig jaar. Om deze mijlpaal te vieren transformeert de Abri op halte Westermarkt de komende zes weken tot een regenboog-Abri.
Halte Westermarkt is de komende weken omgetoverd tot Halte Homomonument en gehuld in een bonte verzameling aan kleuren. Het Homomonument bestaat dertig jaar en trapt de viering van dit jubileum af met een opvallende Regenboog-Abri bij Buitenreclame-exploitant JCDecaux.  

Maar liefst zes weken lang zal de Abri gehuld zijn in een kleurrijke bestickering en wijst de dakrand met het logo van het Homomonument voorbijgangers en bezoekers op het 30-jarig bestaan van het gedenkteken. Daarnaast is op de halte een digitaal scherm aangebracht, waarop in een continue loop een korte film wordt getoond over de roemruchte historie van het monument. Tot slot komen voorbijgangers in aanmerking voor een aantrekkelijke prijs. Door op Facebook in te checken op Homomonument maken deelnemers kans op een diner voor twee personen in het Lloyd Hotel en restaurant Getto in Amsterdam.

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Gemeente Amsterdam, Stichting Homomonument, IHLIA en JCDecaux en is tot en met 15 september op straat te zien.

Published in Voor adverteerders, Voor steden, about #Amsterdam, #Special, #Innovate