Menu Schade melden
De ADCN Awards staan weer voor de deur. JCDecaux Innovate was betrokken bij maar liefst 5 van de 9 nominaties op het gebied van Buitenreclame.  

JCDecaux Innovate ondersteunt adverteerders bij de creatie en uitvoering van creatieve Buitenreclame-campagnes. Niet zonder succes. Maar liefst vijf van de negen nominaties in de categorie Buitenreclame voor de naderende ADCN Awards zijn tot stand gekomen in samenwerking met de creatieve afdeling van JCDecaux Nederland.

 

De volgende Buitenreclamecampagnes zijn door de jury genomineerd: KitKat /Loungeboard en Het Parool/The Full Story (JWT Amsterdam), Peugeot/The new Expert for the expert (Havas Lemz), Holland Casino/Tramroulette (TBWA\NEBOKO) en de campagne voor Metakids (Ceci n’est pas un bureau).

 

Betrokken zijn bij meer dan de helft van de nominaties in jouw vakgebied is natuurlijk een fantastische score en onderschrijft niet alleen de kracht van ons medium, maar van JCDecaux in het bijzonder. De nominatie van Tramroulette laat zien dat het medium tramreclame zich echt niet hoeft te beperken tot een fraaie sticker en out-of-the-box-denken resulteert in een bijzonder opgewekte en impactvolle campagne. En wat natuurlijk opvalt: maar liefst drie nominaties voor Billboardcampagnes! Billboards vormen nog altijd een zeer krachtig medium, dat niet alleen een groot bereik, maar ook veel creatieve mogelijkheden biedt. Bart de Vries Commercieel Directeur JCDecaux Nederland

 

De uitreiking van de Lampen vindt 13 april plaats in het Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. De jury heeft 229 nominaties gekozen uit 958 inzendingen, verdeeld over 33 categorieën.

Published in Voor adverteerders, about #Innovate, #Special, #JCDecaux corporate, #Campagne