Menu Schade meldenSchade melden
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Buitenreclame-Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen: ´TASTE GREEN, FEEL GOOD.’
 
Lipton Ice Tea Green is een verfrissende groene ijsthee in diverse fruitsmaken. Om iedereen aan deze zomerse dorstlesser te krijgen, valt Lipton nu op met een extra groene Buitenreclame-Special bij JCDecaux.

De Special bestaat uit een Green Wall, gemaakt van gerecylced plastic dat is aangebracht op vijf Mupi´s in Amsterdam (Van Baerlestraat, Stadhouderskade), Rotterdam (Coolsingel, Beurstraverse) en Utrecht (Lange Jansstraat). De Green Wall toont kleurrijke begroeiing en diverse vruchten en bloemen en nodigt voorbijgangers met de tekst ´TASTE GREEN, FEEL GOOD´ uit Lipton Ice Tea Green te drinken. De Green Wall is tegelijkertijd te zien met een landelijke Buitenreclame-campagne en Total View Trams in Amsterdam en Rotterdam.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Unilever, Mindshare, Kinetic, True Ideas en JCDecaux en is tot en met 23 augustus op straat te zien. 
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate