Menu Schade melden
KPN biedt tijdens de ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’ een fikse korting en een zorgeloze overstap. Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar propositie extra onder de aandacht.
Alles-in-1 keer voor elkaar. Dat klinkt als muziek in de oren. KPN zorgt tijdens de ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’ voor een zorgeloze overstap naar een Alles-in-1-pakket voor internet, televisie en telefoon, met naast een half jaar korting ook nog eens een gratis monteur aan huis. De telecomprovider brengt deze actie op straat groots onder de aandacht met diverse Buitenreclame-Specials, in samenwerking met JCDecaux.

De Buitenreclame-exploitant creëerde hiervoor in Amsterdam, Groningen, Haarlem, Leiden en Utrecht maar liefst 25 glinsterende Mupi’s. Deze vrijstaande reclamedragers zijn voorzien van reflecterende pailletten, ook wel spangleys genoemd. Omdat deze spangleys bewegen en extra licht weerkaatsen, springt de boodschap van KPN nog meer in het oog. 

KPN heeft tevens vier Abri’s volledig laten inpakken met opvallende Full Wrap-bestickering in Amsterdam (Koningsplein en Van Baerlestraat), Groningen (Grote Markt) en Utrecht (Potterstraat). Deze Buitenreclame-Specials lopen parallel aan een reguliere Abri-campagne en een campagne op het digitale Mupi-netwerk Métropole in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.  

De ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’-Specials zijn het resultaat van een samenwerking tussen KPN, N=5, Mindshare, Kinetic en JCDecaux en zijn tot en met 7 maart op straat te zien.
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #KPN