Menu Schade melden
Met een digitaal Mupi-netwerk in de drukke binnenstad, een aantal digitale Avenue-panelen langs doorgaande wegen en een evenwichtig gespreid analoog Mupi-netwerk is JCDecaux nog dit jaar de belangrijkste Buitenreclame-exploitant in de derde stad van Nederland.
JCDecaux heeft zijn eerste nieuwe objecten uitgerold in Den Haag, nadat de Buitenreclame-exploitant eerder dit jaar de overeenkomst voor vrijstaande reclamepanelen (2 tot 6 m²) won.

Het Haagse Buitenreclame-aanbod van JCDecaux kenmerkt zich door een flinke digitalisering. Zo komen er op drukke centrumlocaties en in het populaire winkelgebied digitale Mupi´s om het netwerk Métropole aanzienlijk te versterken. De lcd-schermen van deze objecten beschikken over een 4K-resolutie en zijn maar liefst 86 inch.

Ook is er langs de drukke doorgaande wegen in de stad plaats voor een handvol Avenue-panelen. JCDecaux introduceerde deze digitale portrait display van maar liefst 6,5 vierkante meter onlangs in Amsterdam en heeft daarmee de primeur op digitaal groot formaat midden op straat in de centra van de grote steden.

Daarnaast is er in Den Haag vanzelfsprekend een analoog Mupi-netwerk, dat binnen afzienbare tijd evenwichtig over de stad verspreid is en zichtbaarheid biedt op strategische high-traffic-locaties.

Met dit omvangrijke analoge en digitale Mupi-aanbod is JCDecaux nog dit jaar de belangrijkste Buitenreclame-exploitant in de derde stad van Nederland. 
Met deze uitbreiding is JCDecaux bovendien de enige partij bij wie adverteerders het naderende belangrijke laatste kwartaal van het jaar zichtbaarheid kunnen krijgen in de 4 grootste steden van Nederland; Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.   
 

Published in Voor adverteerders, about #JCDecaux corporate