Menu Schade meldenSchade melden
De Japanse modeketen UNIQLO heeft al van vele Nederlandse fashionista´s de harten veroverd, maar verovert nu ook de Nederlandse straten. Om te vieren dat de eerste Nederlandse store opent in Amsterdam pakt UNIQLO uit met een OOH introductiecampagne.
UNIQLO komt naar Nederland en opent op 28 september haar deuren. Met een store met ruim 2000 vierkante meter aan winkeloppervlak en een transparante gevel met veel glaswerk wordt UNIQLO een opvallende verschijning in de Kalverstraat en aan het Rokin in Amsterdam.

Het Japanse modemerk – bekend om onder meer betaalbare basics, denim en sportkleding - is al geliefd onder vele modefans en het zal niet lang duren tot het merk ook top of mind is bij de rest van Nederland. Als eerste kennismaking met het grote publiek kiest UNIQLO voor een grootse introductiecampagne in Amsterdam en zet naast reguliere Abri´s en Mupi´s zowel een Total View Tram als een OOH-Special in. 

Een bestickering op een Abri op het Damrak toont in de opvallende knalrode huiskleur van Uniqlo de weg naar de ingang van de nabij zijnde store. Ook zijn op de dakrand zijn twee tableaus aangebracht, waarop het logo van UNIQLO te zien is. En in de avonduren is het logo nog beter te zien, wanneer deze oplicht door led-verlichting!


De UNIQLO-store is te vinden op Kalverstraat 11 en heeft ook een ingang aan Rokin 12. Wanneer de winkel voor het eerst haar deuren opent, presenteert UNIQLO de herfst- en wintercollectie voor vrouwen, mannen en kinderen. 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen de UNIQLO, Havas, …,staat en JCDecaux en is tot en met 3 oktober op straat te zien op het Damrak in Amsterdam.
 

Published in Voor adverteerders, about #Innovate, #Special