Menu Schade melden
De Nationale Postcode Loterij steunt al sinds jaar en dag de activiteiten van Natuurmonumenten. Het goede doel spreekt hiervoor nu zijn dank uit middels een Buitenreclamecampagne bij JCDecaux.
Al meer dan 25 jaar ontvangt Natuurmonumenten ruimhartige steun van de Nationale Postcode Loterij. Het goede doel zet zich in om fraaie natuurgebieden en landschappen te behouden en streeft ernaar dat inwoners en bezoekers van Nederland kunnen blijven genieten van de natuur. Natuurmonumenten spreekt nu haar waardering uit voor de Nationale Postcode Loterij en bedankt de loterij voor haar jarenlange hulp via een Buitenreclamecampagne bij JCDecaux.

De campagne is onmisbaar voor het publiek en de medewerkers van de loterij en bestaat uit zeer dominante zichtbaarheid met 100 Abri-posters in een straal van één kilometer rond het hoofdkantoor van de Nationale Postcode Loterij, aangevuld met een opvallende Total View Tram die dagelijks op een andere lijn rijdt in Amsterdam.
 
We willen de Nationale Postcode Loterij op een unieke manier bedanken voor de bijzondere relatie die we al sinds 1990 hebben. Buitenreclame is een uitstekend medium om bij het publiek onder de aandacht te brengen dat wij met de donaties van de loterij veel mooie projecten hebben kunnen financieren en ook nu nog de Nederlandse natuur beschermen. We hopen ook in de toekomst nog jarenlang partner van de Nationale Postcode Loterij te zijn. Wieger van Beek Brand Manager Natuurmonumenten

 Deze bijzondere bedank-campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Natuurmonumenten, Wise Crackers, Open Now en JCDecaux.
 

 

Published in Voor adverteerders, about #Campagne, #Amsterdam