Menu Schade meldenSchade melden
Eindelijk was het dan zover! Dinsdag 8 februari vierden we de eerste editie van JCDecaux Groundhog Day. De Beurs van Berlage was de perfecte setting om met partners bij te praten, en de balans op te maken in het medialandschap.
Na een terugblik op 2021, presenteerde commercieel directeur Walter Kraus de toekomstvisie van JCDecaux en de verwachtingen voor het nieuwe outdoor-jaar. We genoten van een boeiende sessie van Erik Scherder, die de positieve invloed van buitenactiviteiten op onze hersenen uiteenzette. Midas Dekkers gaf een humoristisch lesje abri-biologie. Na een korte pauze blies Robert Doornbos de zaal vol energie; hij sprak over teamwork en gaf een kijkje achter de schermen in de Formule-1. We sloten af met een magische act van Steven Kazan en een gezellige borrel met vele collega’s uit de branche.

We kijken terug op een geslaagd evenement en zien iedereen graag terug bij de volgende editie in 2023!
 
 

Published in Voor adverteerders