Menu Schade meldenSchade melden
Helemaal Huid uit Amsterdam plaatste het hoogste bod op de jaarlijkse veiling en spreekt haar doelgroep aan op de Stadhouderskade.  
 

Inwoners en bezoekers van Amsterdam konden er de afgelopen twee weken bijna niet omheen: de Billboardposter van Helemaal Huid op de Amsterdamse Stadhouderskade.

De ‘expert op cosmetisch en cosmedisch gebied’ won de bieding op zichtbaarheid op een Billboard van JCDecaux naar keuze tijdens de jaarlijkse veiling van 3FM Serious Request, afgelopen december, en weet nu met een fraaie poster op te vallen op een absolute A-locatie.

Om een bijdrage te leveren aan de veiling van 3FM Serious Request 2015 stelde JCDecaux een Billboard ter beschikking. Hierdoor kreeg iedereen de mogelijkheid om twee weken lang zichtbaar te zijn met een poster van maar liefst acht vierkante meter op een locatie naar keuze.

Janine van Rossum, eigenaar van Helemaal Huid: “Het is heel gaaf om zo’n grote poster van je eigen bedrijf op zo’n locatie te zien. Het ziet er heel goed uit. De reden om mee te doen was voor ons tweeledig. Het gaat om een goed doel en het was voor ons een mooie kans om eens midden in de stad, op een toplocatie, te hangen met een eigen billboardposter. Het mes snijdt dus aan twee kanten.”

Afgelopen jaar zette radiostation 3FM zich samen met het Rode Kruis in voor de toekomst van kinderen en jongeren in oorlogsgebieden. Ze vroegen aandacht voor jongeren die moeten overleven in de meest extreme omstandigheden in onder meer Syrië, Soedan en Jemen.
 

Published in Voor adverteerders, about #Campagne, #JCDecaux corporate