Menu Schade melden
Meer vegetatie, meer zuurstof en minder CO2, daar zet Justdiggit zich voor in. Samen met de kersverse ambassadeur Tess Milne nodigt de non-proforganisatie voorbijgangers uit haar doelen te steunen tijdens het wachten op de tram. Hoe? Door eenvoudig contactloos te doneren bij een Abri.
Hoe vaak is het je wel niet overkomen dat iemand op straat je opdringerig benadert voor een bijdrage voor een goed doel? Of dat er weer iemand voor je deur staat met een eindeloos invulformulier? Geen tijd, geen kleingeld, geen zin in een lidmaatschap… Het zijn begrijpelijke antwoorden, waardoor sympathieke organisaties steun mislopen. Dat moet eenvoudiger en positiever, vindt Justdiggit, zowel qua benadering als qua donatie. Het resultaat: de allereerste contactloos-betaal-Abri van Nederland. Laagdrempelig. Gemakkelijk. Snel.

Justdiggit, een non-profitorganisatie die zich op diverse manieren inzet voor klimaatherstel, beoogt een groene revolutie. Met wereldwijde projecten en ambassadeurs als Desmond Tutu en Floortje Dessing maakt de organisatie indrukwekkende stappen. Om ook jong publiek klimaatbewuster te maken, slaat Justdiggit nu de handen ineen met presentatrice Tess Milne als nieuwe ambassadeur. Milne trapt de donatiecampagne af door als eerste contactloos te betalen bij de Abri op halte Leidseplein in Amsterdam.

Voor deze unieke Buitenreclame-Special heeft JCDecaux het reclamecaisson voorzien van een tijdelijke betaalmogelijkheid, mede mogelijk door een permanente koppeling van de halte met het glasvezelnetwerk voor razendsnel internet. Om extra aandacht te vestigen op deze unieke donatiemogelijkheid is de Abri voorzien van opvallende uitingen en een levensgrote schep op het dak, onderdeel van het logo van Justdiggit.

Justdiggit is van 13 tot en met 20 september te steunen via de contactloos-betaal-Abri op het Leidseplein in Amsterdam. Donateurs kunnen daarnaast natuurlijk ook altijd terecht op www.justdiggit.org.  

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking van Justdiggit, het innovatieve strategisch bureau Feeling Bright (concept), Lama Lama i.s.m. Dennis Wolzak (creatie), influencer marketingbureau IMA en OOH-partners Kinetic en JCDecaux.  

Published in Voor adverteerders, Voor steden, about #Amsterdam, #Special, #Innovate