Menu Schade melden

Abri's. Bus- en tramhaltes.

Abri’s en Mupi’s van JCDecaux beschikken over goed verlichte reclamevakken van 2m². De locaties van beide typen reclamedragers zijn zorgvuldig gekozen met het doel een zo groot mogelijk bereik te genereren. Zo staan onze Abri’s langs OV-routes bij bus- en tramhaltes en om die reden nabij drukke verkeerspunten en belangrijke voorzieningen, zoals winkelgebieden en scholen. 

Mupi's. Verkeersaders & stadscentra. 

Mupi’s zijn vrijstaande reclamedragers en zijn te vinden op onmiskenbare toplocaties in de grootste steden van Nederland. Onze locatiescouts gaan zelf de straat op om de beste plekken te kiezen voor de adverteerders. Door het hele land staan ze langs drukke verkeersaders en op strategische plekken in stadscentra. Zo staan deze objecten middenin populaire winkelstraten, op drukbezochte pleinen en rond beroemde musea.  Niet alleen analoog hebben wij diverse mogelijkheden aan netwerken in onze steden, ook digitaal breiden wij ons assortiment steeds verder uit.  

Netwerken. Massabereik of doelgericht. 

Abri-netwerken bestaan uit Abri’s en Mupi’s plus de panelen in het Rotterdamse metronet. Onze netwerken hebben naast een goede spreiding ook een hoge dichtheid, waardoor het publiek affiches meerdere malen per dag tegenkomt. Een groot bereik én een hoge contactfrequentie zijn dus gegarandeerd. Om een indruk te geven: een landelijke Abri-campagne bij JCDecaux bereikt in 1 week ruim 7 miljoen mensen.

JCDecaux biedt ook de mogelijkheid te focussen op een kleiner gebied. Zo is het niet alleen mogelijk een campagne te richten op een specifieke stad, maar stellen wij steeds vaker netwerken op maat samen. Dit kan met diverse netwerken die gericht zijn op een specifieke doelgroep of omgeving, bijvoorbeeld door middel van een straal naar keuze rondom een vestiging of keten. Bekijk hieronder een aantal van onze netwerken.

Landelijke netwerken variërend in omvang  - van 1750 tot 2750 vakken - die zichtbaarheid bieden in alle JCDecaux-steden. Deze netwerken hebben een razendsnelle bereiksopbouw en hoge contactfrequentie. Zo kan een landelijke Abri-campagne bij JCDecaux in slechts 1 week tot ruim 7,5 miljoen mensen bereiken!

Cosmetica
 

Shoppers

Film & Cultuur

Retail

Jongeren
 

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?