Menu Schade melden

Focus op

T-Mobile

Ten opzichte van de Unlimited Madness campagne van week 35 zien we diverse verbeteringen. Zowel de product- als…

Heineken

Een campagne met zeer mooie resultaten, waarbij vrijwel uitsluitend scores worden behaald die (significant) boven onze…

Becel

In algemene zin zijn de resultaten van deze campagne vrij goed. De groep die de campagne gezien heeft, is echter te…

Billboard

Honda

De campagne van Honda was bescheiden qua media-inzet als je het vergelijkt met het gros van de campagnes in onze…

Billboard

NCOI

Ondanks dat ruim een kwart van de doelgroep NCOI niet kent van naam, weet NCOI met de spontane merkbenoeming en…

Billboard

Mona

 Deze campagne van Mona haalt diverse topnoteringen in onze database. Een mooie case van een FMCG-merk op de Billboards…

Billboard

Mini

De spontane merkbenoeming en merkrealisatie leveren MINI significant hogere scores op dan onze benchmarks. Een mooi…

Billboard

Hyundai

De afwijkende creatie heeft niet voor het gewenste resultaat gezorgd. De vrouw op de uiting heeft helaas voor meer…

Billboard

Vodafone

Vermoedelijk had deze campagne vanwege het andere karakter (eerdere Vodafone-campagnes waren veelal product- of…

Billboard

Hyundai

  Qua creatie valt op binnen de automotive branche dat veel merken op redelijk vergelijkbare wijze communiceren…