Menu Schade melden

Focus op

T-Mobile

Ten opzichte van de Unlimited Madness campagne van week 35 zien we diverse verbeteringen. Zowel de product- als…

Heineken

Een campagne met zeer mooie resultaten, waarbij vrijwel uitsluitend scores worden behaald die (significant) boven onze…

Becel

In algemene zin zijn de resultaten van deze campagne vrij goed. De groep die de campagne gezien heeft, is echter te…

Abri

SLAM!

De campagneherkenning heeft een enorme sprong gemaakt van 30% naar 49%. De herhaaldelijke inzet van SLAM! werpt hier…

Abri

Glenfiddich

Whisky wordt door selecte groep gekocht en gedronken. Onder deze groep zijn de resultaten dan ook aanzienlijk beter…

Abri

Nespresso

Deze campagne had moeite om de aandacht van de doelgroep te trekken in het straatbeeld. Dit zal deels te maken hebben…

Abri

Innocent

In vergelijking met de campagne in week 25 is een forse stijging in geholpen bekendheid behaald. Ook de resultaten van…

Abri

T-Mobile

De resultaten van deze campagne verschillen flink per doelgroep. Onder jongeren en klanten zijn de resultaten goed,…

Abri

Innocent

Ondanks dat er nog de nodige rek in de geholpen bekendheid zit, weet Innocent boven benchmark te scoren in spontane…

Abri

Desperados

Deze campagne is enigszins atypisch binnen onze database vanwege de geholpen naamsbekendheid van 75% en de bescheiden…

Abri

Vodafone

De campagne was qua creatie heel anders dan voorgaande jaren. De doelgroep had daardoor moeite om de campagne aan het…

Abri

SLAM!

Dit was de eerste Buitenreclamecampagne van SLAM! De meeste benchmarks blijven om die reden nog buiten bereik. Bij de…

Abri

Specsavers

De campagne van Specsavers is door veel mensen in de doelgroep gezien op straat. Mogelijke verwarring met Pearle…

Billboard

Honda

De campagne van Honda was bescheiden qua media-inzet als je het vergelijkt met het gros van de campagnes in onze…

Billboard

NCOI

Ondanks dat ruim een kwart van de doelgroep NCOI niet kent van naam, weet NCOI met de spontane merkbenoeming en…