Menu Schade melden
Het gelegenheidsduo JCDecaux en het Rijksmuseum sloot recent een samenwerkingsverband en luidde daarom de gong op Beursplein 5.
 
JCDecaux (Euronext Parijs: DEC), wereldwijd marktleider op het gebied van Buitenreclame, heeft vandaag samen met het Rijksmuseum op feestelijke wijze de Amsterdamse Beurs geopend. Het Rijksmuseum en JCDecaux Nederland waren hiertoe uitgenodigd naar aanleiding van hun deze week gesloten samenwerkingsverband om meer zichtbaarheid te geven aan het Rijksmuseum.
 
JCDecaux is zowel in Nederland als wereldwijd marktleider op het gebied van Buitenreclame en stadsmeubilair. In Amsterdam is JCDecaux al sinds 1987 verantwoordelijk voor de plaatsing, het beheer en de exploitatie van reclamedragende Abri’s. Alleen al in Amsterdam heeft het bedrijf zo’n 1500 Abri’s en nog eens enkele honderden vrijstaande reclamepanelen. Het Rijksmuseum zal door dit samenwerkingsverband profiteren van het hoge bereik van dit stadsmeubilair en zichzelf hierdoor nog beter onder de aandacht kunnen brengen van de inwoners en vele miljoenen bezoekers van Amsterdam.
 

Published in Voor steden, about #JCDecaux corporate