Menu Schade melden
JCDecaux heeft zijn reguliere Mupi-netwerk in Amsterdam uitgebreid en drie extra roterende objecten geplaatst rond het Rijksmuseum.
Met drie extra roterende Mupi’s pal voor de deur van het Rijksmuseum heeft JCDecaux zijn Buitenreclame-aanbod in het Amsterdamse Museumkwartier uitgebreid. Aan de voorzijde van het museum is aan weerszijden van de weg een extra Mupi geïnstalleerd en ook aan de achterzijde is een nieuw object te vinden.

Hiermee biedt JCDecaux adverteerders nog meer zichtbaarheid in het Museumkwartier, waar al diverse Mupi, Abri’s en digitale Buitenreclamepanelen staan. De Buitenreclame-objecten vormen voor adverteerders een opvallend podium waarmee zij naast de talloze inwoners van Amsterdam ook de miljoenen bezoekers van het populaire museumkwartier in Amsterdam kunnen bereiken. Zo ontving het Rijksmuseum in 2015 meer dan 2,3 miljoen bezoekers en verkocht het Van Gogh Museum dat jaar 1,9 toegangskaarten. De stad Amsterdam ontvangt momenteel meer dan 17 miljoen bezoekers per jaar.