Menu Schade melden

Focus op

T-Mobile

Ten opzichte van de Unlimited Madness campagne van week 35 zien we diverse verbeteringen. Zowel de product- als…

Heineken

Een campagne met zeer mooie resultaten, waarbij vrijwel uitsluitend scores worden behaald die (significant) boven onze…

Becel

In algemene zin zijn de resultaten van deze campagne vrij goed. De groep die de campagne gezien heeft, is echter te…

Abri

SLAM!

De campagneherkenning heeft een enorme sprong gemaakt van 30% naar 49%. De herhaaldelijke inzet van SLAM! werpt hier…

Abri

Glenfiddich

Whisky wordt door selecte groep gekocht en gedronken. Onder deze groep zijn de resultaten dan ook aanzienlijk beter…

Abri

Nespresso

Deze campagne had moeite om de aandacht van de doelgroep te trekken in het straatbeeld. Dit zal deels te maken hebben…

Abri

Innocent

In vergelijking met de campagne in week 25 is een forse stijging in geholpen bekendheid behaald. Ook de resultaten van…

Abri

T-Mobile

De resultaten van deze campagne verschillen flink per doelgroep. Onder jongeren en klanten zijn de resultaten goed,…

Abri

Innocent

Ondanks dat er nog de nodige rek in de geholpen bekendheid zit, weet Innocent boven benchmark te scoren in spontane…

Abri

Desperados

Deze campagne is enigszins atypisch binnen onze database vanwege de geholpen naamsbekendheid van 75% en de bescheiden…

Abri

Vodafone

De campagne was qua creatie heel anders dan voorgaande jaren. De doelgroep had daardoor moeite om de campagne aan het…

Abri

SLAM!

Dit was de eerste Buitenreclamecampagne van SLAM! De meeste benchmarks blijven om die reden nog buiten bereik. Bij de…

Abri

Specsavers

De campagne van Specsavers is door veel mensen in de doelgroep gezien op straat. Mogelijke verwarring met Pearle…

Billboard

Honda

De campagne van Honda was bescheiden qua media-inzet als je het vergelijkt met het gros van de campagnes in onze…

Billboard

NCOI

Ondanks dat ruim een kwart van de doelgroep NCOI niet kent van naam, weet NCOI met de spontane merkbenoeming en…

Billboard

Mona

 Deze campagne van Mona haalt diverse topnoteringen in onze database. Een mooie case van een FMCG-merk op de Billboards…

Billboard

Mini

De spontane merkbenoeming en merkrealisatie leveren MINI significant hogere scores op dan onze benchmarks. Een mooi…

Billboard

Hyundai

De afwijkende creatie heeft niet voor het gewenste resultaat gezorgd. De vrouw op de uiting heeft helaas voor meer…

Billboard

Vodafone

Vermoedelijk had deze campagne vanwege het andere karakter (eerdere Vodafone-campagnes waren veelal product- of…

Billboard

Hyundai

  Qua creatie valt op binnen de automotive branche dat veel merken op redelijk vergelijkbare wijze communiceren…

Abri

Tommy Hilfiger

De doelgroep weet in de meeste gevallen het juiste merk aan de campagne te koppelen. Daarnaast was het duidelijk met…

Abri

Karwei

Ondanks dat KARWEI voor het eerst sinds tijden buitenreclame inzette, wist toch 60% van de doelgroep het juiste merk…

Abri

BMW i3

Deze campagne is onvoldoende in staat gebleken om de aandacht in het straatbeeld te trekken. Qua kleurstelling en…

Abri

Tamaris

 Indrukwekkende campagneresultaten voor Tamaris, zeker als je bedenkt dat er in de geholpen bekendheid nog de nodige…

Abri

Clinique

Deze campagne haalt op vrijwel alle aspecten betere resultaten onder lipstick kopers en vrouwen die het merk kennen…

Abri

Robijn

Na het tonen van een merkloze uiting denkt maar liefst 96% dat Robijn de afzender van de campagne is; een absolute…

Abri

Opel

De Sterke Staaltjes-campagne van Opel is een geheel nieuw concept. De campagne heeft moeite om te concurreren met…