Menu Schade melden
America Today viert een feestje op de plek waar het voor het bedrijf ooit allemaal begon. Om de heropening te lanceren van het pand waar het in 1989 startte, pakt het modemerk uit met een strak gestylede OOH-Special.
Hippe, casual kleding, gebaseerd op het leven op de Amerikaanse collegecampus; dat is waar modemerk America Today in 1989 mee begon aan de Amsterdamse Sarphatistraat. Een kleine 20 jaar later is het tijd voor een strakke upgrade van het pand; de grote heropening viert America Today met een fashionable Abri-bestickering die de merknaam eer aan doet.
 
Buitenreclame-exploitant JCDecaux bracht over de gehele breedte van de Abri een vintage Amerikaanse vlag aan. Het dak toont daarnaast op echte houten panelen naast branding ook het adres van de allereerste vestiging, met de boodschap Where it all began. Tot slot zijn ook in de posterkasten houten panelen te zien, waarmee America Today haar nieuwste campagne lanceert; Vintage of Tomorrow. America Today toont daarbij kledingstukken uit de nieuwste collectie, de vintage van de toekomst: een baseball-jacket en een robuuste jeans.  
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen America Today, mediabureau mBuy en JCDecaux en is tot en met 17 november te zien bij halte Weesperplein in de Sarphatistraat in Amsterdam.
 
Het verhaal van America Today is begonnen in 1989 en het bedrijf was de eerste die Amerikaanse merken naar Nederland importeerde. Tegenwoordig staat vooral haar eigen label centraal, geinspireerd op de ‘American College Lifestyle’. Inmiddels bestaat de formule uit 70 winkels en een actieve webshop in Nederland, België en Duitsland.
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #Amsterdam