Menu Schade melden
Enkele honderden flesjes Sourcy Vitaminwater kleuren de komende tijd het straatbeeld in diverse grote steden: ze vormen de inhoud van de reclamekasten in Abri’s tijdens een langlopende Buitenreclame-Special bij JCDecaux.
Met bijzondere variaties als mango guave, framboos granaatappel en limoen lychee staat Sourcy Vitaminwater bekend als dé kleurrijke dorstlesser. De vrolijk stemmende en opvallende kleuren van de acht soorten Sourcy Vitaminwater zijn de komende tijd niet alleen te zien in de schappen, maar ook in het straatbeeld van diverse steden: voor een verfrissende en smaakmakende Buitenreclame-Special vult exploitant JCDecaux zijn reclamekasten met honderden flesjes Sourcy Vitaminwater!
 
De flessen-Abri voor Sourcy Vitaminwater is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux en doet drie grote steden in Nederland aan. Zo is deze Buitenreclame-Special tot en met 20 september te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam. Vervolgens trekt de campagne om de twee weken naar een nieuwe stad. Eerst zal de flessen-Abri te zien zijn in de Potterstraat in Utrecht en vervolgens op de Coolsingel in Rotterdam. Dit in combinatie met reguliere Abri’s en Mupi´s én Total View Trams in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Vanaf 5 oktober is Sourcy Vitaminwater ook zichtbaar op de Total View Veerpont van JCDecaux in Amsterdam.

Sourcy Vitaminwater is een echte dorstlesser met de helft minder calorieën en suiker dan reguliere frisdrank, verkrijgbaar in een handige 50 cl-verpakking voor onderweg en in een literfles voor thuis. Zo is Sourcy Vitaminwater de ideale drank voor elk kleurrijk verfrismoment.
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Innovate, #Total View Tram, #tramreclame, #Special