Menu Schade melden
De zomer staat gelijk aan lekker weer en slippertjes aan de blote voeten. En dus nodigt easyJet voorbijgangers met een mega slipper-Mupi uit om een zomerse zonvakantie te boeken!
Ik ga op zomervakantie en neem mee… slippers! easyJet weet als geen anders dat dit schoeisel bij uitstek hoort bij een ontspannen zonvakantie. De vliegtuigmaatschappij geeft deze week, gesteund door het mooie weer, het startsein voor het zomerseizoen en nodigt voorbijgangers met een mega slipper-Mupi bij JCDecaux uit ook hun eigen zomer nog vandaag te laten beginnen door snel een vlucht naar een zonovergoten bestemming te boeken.

Voor deze Buitenreclame-Special bracht JCDecaux twee branded flip flops aan op zijn Mupi voor het Amsterdamse Centraal Station. De gigantische slippers met oranje straps tonen een uitnodigend strandtafereel in een mooi baaitje op de voetzolen. En de poster? Die licht met een opvallend knaloranje visual de aantrekkelijke tarieven van easyJet toe: binnen Europa vlieg je al vanaf een luttele 30 euro!

Tegelijkertijd met deze OOH Special is easyJet te zien met een landelijke Abri-campagne bij JCDecaux.

De mega slipper-Mupi van easyJet is tot en met 15 april te zien en is het resultaat van een samenwerking tussen easyJet, FCB, OMD Amsterdam en JCDecaux.
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate