Menu Schade melden
De zon schijnt en daarom trekken veel dames vandaag een rokje uit de kast. GAMMA haakt daar op de digitale Mupi van JCDecaux met een knipoog op in…

Vele damesbenen doen zich vandaag voor het eerst in 2015 tegoed aan een flinke dosis vitamine D, het is namelijk Roksjesdag!

GAMMA springt daar alert op in met een eenmalige reclame-actie. Met de wereldberoemde metroscene van Marilyn Monroe in het achterhoofd biedt Gamma vandaag zijn bladblazer aan voor een speciale Rokjesdagprijs.
Deze actie is het resultaat van een samenwerking tussen GAMMA, Joe Public en JCDecaux.
De digitale Mupi van JCDecaux is te vinden op het Leidseplein in Amsterdam.

Mijn complimenten voor GAMMA voor deze snelle actie! Zo’n leuke inhaker toont de enorme kracht van digitale objecten. Zoals je ziet is het mogelijk om direct in te springen op een bepaalde tijd van de dag of een specifiek evenement, in dit geval een stralende Rokjesdag. Dat is precies waar dit object voor bedoeld is en waarom we graag met onze klanten experimenteren en de digitale markt verkennen. Bart de Vries Commercieel Directeur JCDecaux Nederland

 



 

Published in Voor adverteerders , about #Digitale Buitenreclame, #Métropole, #Campagne