Max Verstappen is na zijn winst van de Grand Prix van Spanje niet alleen in Barcelona op het podium gehesen. Als sponsor van Red Bull Racing plaatste TAG Heuer de jonge Formule 1-coureur na zijn ritwinst en daaropvolgende fraaie coureursprestaties ook in Nederland op een fraai platform en wel op het digitale Buitenreclame-netwerk van JCDecaux.
Het Zwitserse horlogemerk, bekend van haar sportieve uurwerken, feliciteerde Max Verstappen op de drukste locaties van Amsterdam en Rotterdam met een fraaie uiting waarop een portret van de jonge en koelbloedige coureur wordt begeleid door de hashtag #dontcrackunderpressure.
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: “TAG Heuer trapt met deze campagne net zo hard op het gaspedaal als Max Verstappen. De champagne was bij wijze van spreken nog niet ontkurkt of de felicitatie stond al live op onze schermen. Dat is precies een van de vele voordelen van digitale Buitenreclame. Je kunt namelijk snel schakelen en inspringen op de actualiteit. TAG Heuer daagt hiermee andere merken uit en ik zou het fantastisch vinden als de spontane inhaker binnenkort ook op straat niet meer weg te denken is.”
Het Zwitserse horlogemerk, bekend van haar sportieve uurwerken, feliciteerde Max Verstappen op de drukste locaties van Amsterdam en Rotterdam met een fraaie uiting waarop een portret van de jonge en koelbloedige coureur wordt begeleid door de hashtag #dontcrackunderpressure.
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: “TAG Heuer trapt met deze campagne net zo hard op het gaspedaal als Max Verstappen. De champagne was bij wijze van spreken nog niet ontkurkt of de felicitatie stond al live op onze schermen. Dat is precies een van de vele voordelen van digitale Buitenreclame. Je kunt namelijk snel schakelen en inspringen op de actualiteit. TAG Heuer daagt hiermee andere merken uit en ik zou het fantastisch vinden als de spontane inhaker binnenkort ook op straat niet meer weg te denken is.”