Menu Schade melden
Bij restaurant La Place is altijd alles vers. Om dat expliciet uit te dragen hebben JCDecaux en La Place eenmalig een 100% Vers Fruit-Abri gemaakt. Met echt fruit!

Een appel, banaan, peer of wat druiven; talloze mensen kregen afgelopen vrijdag hun dagelijkse dosis vitaminen in een speciale 100% Vers Fruit-Abri bij het La Place Restaurant aan het Rokin in Amsterdam.

Om de nieuwe campagne van La Place af te trappen en te laten zien dat alle producten bij het restaurant 100 procent vers en natuurlijk zijn, bouwden buitenreclame-exploitant JCDecaux en La Place namelijk een Abri om tot levensgrote fruitbeker, waaruit voorbijgangers gratis een vers stuk fruit konden pakken.

Voor deze buitenreclamespecial is het caisson van de Abri dusdanig omgebouwd dat er verschillende pasvormen waren voor diverse soorten fruit. Het resultaat was een aantrekkelijke fruitbeker met onder andere uitstekende appels, bananen en aardbeien: klaar op opgegeten te worden.

De Special is het resultaat van een samenwerking tussen La Place en JCDecaux en was alleen vrijdag 10 april te zien op het Rokin, halte Muntplein.

Vanaf 15 april is La Place tijdens een landelijke campagne met diverse uitingen te zien in de objecten van JCDecaux.
 

 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate