Menu Schade meldenSchade melden
Ilse Koops start als Sales Manager bij JCDecaux. Zij vervangt Wierish Debipersad, die JCDecaux verlaat.
Ilse Koops start per 1 september als Sales Manager bij JCDecaux. Koops is momenteel werkzaam als Nationaal Account Manager en vervangt haar collega Wierish Debipersad. Koops kwam vorig jaar terug in dienst bij JCDecaux na een uitstap van 2 jaar naar de andere kant van de tafel, aan bureauzijde bij FHV BBDO en productiezijde bij Caviar. Daarvoor werkte zij ook al 2 jaar voor JCDecaux.  “Ik ben blij om terug te zijn op het vertrouwde JCDecaux-honk en om met een team te werken aan het groeiende marktaandeel van Buitenreclame en de propositie van JCDecaux”, reageert Koops.
 
Ik ben blij om terug te zijn op het vertrouwde JCDecaux-honk en om met een team te werken aan het groeiende marktaandeel van Buitenreclame en de propositie van JCDecaux. Ilse Koop Sales Manager JCDecaux Nederland 

Debipersad verlaat JCDecaux na 10 jaar, waarvan de laatste 3,5 jaar als Sales Manager. Hij vertrekt om met zijn aanstaande vrouw een wereldreis te maken. Debipersad verzorgde onder meer zichtbaarheid voor KPN, Chanel, Unilever, Ziggo, Coca Cola, Mercedes, L’Oréal en LVMH. Daarnaast heeft hij met zijn team een enorme bijdrage geleverd aan de professionalisering van JCDecaux en de uitstraling van het medium Buitenreclame.

Debipersad: “Ik ben trots op dat ik zo lang voor zo’n bijzonder familiebedrijf met zulke mooie klanten heb gewerkt. Ik bedank al mijn collega’s en zakelijke relaties voor de fijne samenwerking. Overigens vertrek ik niet voorgoed: na mijn reis keer ik zeker weer terug in de media en wellicht wel weer bij JCDecaux.”    

Daarnaast is per augustus Maarten Rooduijn bij JCDecaux begonnen als Key Account Manager. Rooduijn heeft hiervoor 8 jaar mediaervaring opgedaan bij Buitenreclame-specialist Kinetic Worldwide. Eerst in de functie van Account Executive, daarna als Media Consultant en de laatste 4 jaar als Client Team Leader. In deze rol stuurde hij een team consultants aan. Kinetic Worldwide is gespecialiseerd in onafhankelijk OOH-advies en verzorgt de Buitenreclame-inzet voor talloze topadverteerders.

Rooduijn: ”Ik heb een groot vertrouwen in de toekomst van Buitenreclame. Het medium zal de komende jaren alleen nog maar verder ontwikkelen en ik ben blij dat ik met deze functie bij JCDecaux een ambassadeur kan zijn voor het medium.” 
 

 

Published in Voor adverteerders, about #JCDecaux corporate