Menu Schade melden
Het digitale Mupi-netwerk Métropole van JCDecaux geeft voorbijgangers inzicht in de actuele medailleoogst van het Nederlandse olympische sportteam.
 
Voorbijgangers worden deze zomer op straat op de hoogte gehouden van de actuele medailleoogst van het Nederlandse olympische sportteam in Rio de Janeiro. Buitenreclame-exploitant JCDecaux toont de zogenoemde medaillespiegel van Team NL op zijn digitale Mupi-netwerk Métropole.
 
De Olympische Spelen houden altijd weer het hele land bezig. Wie gaat er winnen? Hoeveel medailles slepen we in de wacht? Met digitale Buitenreclame is het mogelijk om direct te schakelen en daar maken wij nu graag gebruik van door passanten live in te lichten over nieuw behaald olympisch eremetaal. Ontzettend jammer natuurlijk dat Epke Zonderland gisteren viel, maar gelukkig had de dag toch een gouden rand! Bart de Vries Commercieel Directeur JCDecaux Nederland

Eind afgelopen jaar presenteerde JCDecaux als eerste speler op de Nederlandse markt een digitaal netwerk op straat, middenin de centra van grote steden. JCDecaux heeft digitale Mupi’s in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.

De Mupi Métropole beschikt over een 84 inch digitaal lcd scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het DOOH-netwerk van JCDecaux maakt het onder meer eenvoudig om een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere uiting te tonen.
 

 

Published in Voor adverteerders, about #Métropole, #Digitale Buitenreclame