Menu Schade meldenSchade melden
JCDecaux heeft wederom nieuwe Mupi’s geplaatst op de entree van Amsterdam, de Rode Loper. Hiermee optimaliseert JCDecaux zijn netwerk en biedt het adverteerders nog meer zichtbaarheid op toplocaties in het centrum van de hoofdstad.
 
Na de plaatsing van nieuwe Mupi’s bij de Dam, naast de Bijenkorf, en aan het begin van de Kalverstraat, bij Muntplein, heeft JCDecaux weer drie nieuwe Mupi’s geplaatst op toplocaties in het centrum van Amsterdam. Adverteerders hebben nu nog meer mogelijkheden om zichtbaar te zijn voor iedereen die vanuit het Centraal Station over de Rode Loper het centrum inloopt. JCDecaux heeft namelijk een extra Mupi geplaatst op de hoek van het Damrak, naast het Vicoria Hotel. Daarmee komt het aantal Mupi’s op het Damrak op vier. Daarnaast heeft JCDecaux twee extra Mupi’s geplaatst op het Rokin, waarmee het totaal daar op drie komt.
 
JCDecaux laat met de plaatsing van deze drie nieuwe objecten zien dat het als nationaal en internationaal marktleider in buitenreclame blijft investeren in de optimalisatie van zijn netwerken, om zo adverteerders zichtbaarheid te bieden op de allerbeste locaties.
 
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: “Met de plaatsing van deze nieuwe Mupi’s op echte A-locaties biedt JCDecaux adverteerders nóg meer zichtbaarheid op de zeer drukbezochte Rode Loper. Onderzoeksbureau Locatus becijferde onlangs dat dagelijks zo’n 60.000 mensen over het Damrak lopen. En dat steeds meer mensen dit winkelgebied bezoeken, laten de cijfers over de Kalverstraat goed zien. Op een gemiddelde zaterdag komen daar tegenwoordig 73.000 mensen, tegen zo’n 50.000 in 2012. Die mensen zijn allemaal te bereiken met onze objecten.’’
 
“Deze cijfers, de ontwikkeling van de huizenprijzen en het feit dat ook het aantal toeristen en dagelijkse bezoekers maar blijft groeien, laten zien dat Amsterdam een enorme aanzuigende werking heeft. Daar gebeurt het!’’ 
 

Published in Voor adverteerders, about #Stadsmeubilair, #Amsterdam