Menu Schade melden
Johnnie Walker blijft niet alleen doorlopen, maar ook vooroplopen. Op straat wordt dit gedaan middels een visueel hoogstandje in de OOH van JCDecaux. Met een hypermoderne 3D-projectie werd de prachtige Black Label fles vertoond in de Abri op Leidseplein en Rembrandtplein. 
Johnnie Walker wilde op een levendige wijze publiek trekken op straat en dat is gelukt. De holocube in de Abri presenteerde de Black Label fles als nooit tevoren. De volledig geïntegreerde 3D projectie combineert de meest geavanceerde, moderne projectie technieken in een eigentijdse, strakke behuizing van de Reclamevitrine. 

De holocube werkt door middel van een geavanceerde mediaplayer, die een projector aanstuurt die het hologram in drie dimensies op de glasplaat projecteert. Erg geschikt voor promotionele doeleinden, en dat liet Johnnie Walker in de praktijk zien op straat met de prachtige hologram van de Black Label fles. 

Voor de voorbijgangers maakte het niet uit waar zij stonden, vanaf iedere plek was het hologram te bewonderen in een Full HD-resolutie. 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special