Menu Schade meldenSchade melden
Luxe lifestyle brand Rituals hult de drie grootste steden van Nederland in exclusieve oosterse geuren en laat voorbijgangers heerlijke eau de parfums uittesten met de dispenser-Abri’s en  -Mupi’s van JCDecaux. 
Bleu Byzantin en Fleurs de l’Himalaya zijn twee van de exclusieve en luxe eau de parfums uit het brede assortiment van Rituals. OV-reizigers en winkelend publiek in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag kunnen momenteel kennismaken met deze oosterse geuren via diverse dispenser-Specials.

Buitenreclame-exploitant JCDecaux heeft voor deze campagne een bestickering aangebracht van grote zandheuvels in de woestijn om passanten mee te nemen naar een serene oosterse wereld. Ook toont de uiting grote weergaven van de eau de parfumflacons en branding van Rituals. Tot slot zijn de reguliere posterkasten omgebouwd, waardoor plaats is voor handige en gebruiksvriendelijke dispensers, waarmee voorbijgangers zelf de eau de parfums op hun pols kunnen sprayen om de geur ervan te ervaren.
 
De geuren van Rituals worden ontwikkeld door de beste parfumeurs in de wereld. In de eau de parfums zit een melange van natuurlijke ingrediënten die hun oorsprong vinden in oude oosterse tradities. De collectie voor mannen biedt een keuze uit verfrissende of meer aardse geuren. Voor vrouwen zijn er eau de parfums met frisse en kruidige geuren of krachtige bloemengeuren.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot en met 21 november te zien in Amsterdam (Rokin,  Beethovenstraat en Leidsestraat), Rotterdam (Lijnbaan) en Den Haag (Grote Marktstraat).
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate