Menu Schade melden
Zou je graag je eigen klusbedrijf of lunchroom groots onder de aandacht willen brengen? Een mooie boodschap willen delen met vele duizenden mensen? Dit is je kans! JCDecaux stelt een Billboard beschikbaar voor de veiling van 3FM Serious Request.
Kijk niet vreemd op als je in 2018 het klusbedrijf van je oom ziet op een Billboard op de Overtoom in Amsterdam. Of een filosofische wereld verbeterende boodschap leest van een goede vriendin op een affiche van acht vierkante meter op de Oegstgeesterweg in Leiden.
 
Om een bijdrage te leveren aan 3FM Serious Request 2017 stelt Buitenreclame-exploitant en stadsmeubilairbedrijf JCDecaux namelijk een Billboard ter beschikking voor de veiling van het jaarlijkse initiatief. Hierdoor krijgt iedereen de mogelijkheid om twee weken lang zichtbaar te zijn met een poster van maar liefst acht vierkante meter op een Billboard naar keuze. Geïnteresseerden kunnen van 20 december tot en met 23 december 09.00 uur bieden op de speciale veilingsite en hoeven zich bovendien over het drukwerk geen zorgen te maken; dit wordt verricht door GrafiPlaza. Dus lijkt het je wat om, zeg, de mooiste tekening van je kind langs de weg tentoon te stellen met een megagrote Billboardposter? Dan is dit je kans!

Dit jaar zet radiostation 3FM zich samen met het Rode Kruis in om ouders en kinderen te herenigen. Wereldwijd zijn meer dan 4 miljoen familieleden elkaar kwijt door een ramp of conflict. Kijk voor meer achtergrondinformatie op de website van 3FM Serious Request.
 Missing custom block.

Published in Voor adverteerders, about #Campagne