Menu Schade melden
Rotterdam is deze week één grote walk-in closet. Een sms’je is genoeg om op straat zo je eigen kledingkast in te lopen. H&M deelt namelijk kleding uit bij Mupi’s van JCDecaux!

Met een nog nooit eerder vertoonde buitenreclameactie bij JCDecaux viert H&M de opening van zijn totaal vernieuwde winkel in de Rotterdamse Koopgoot. De nieuwe zaak vormt een flagshipstore van H&M en is met 4500 vierkante meter de grootste H&M-winkel van Europa. Als feestelijk startsein heeft de Zweedse modeketen in samenwerking met JCDecaux, wereldwijd marktleider in buitenreclame, en mediabureaus Mediacom en Kinetic een unieke actie opgezet.

Gedurende twee dagen, woensdag 15 en donderdag 16 oktober, maken alle bewoners en bezoekers van Rotterdam kans op gratis kleding uit de nieuwste collectie van H&M. Op vier locaties in het centrum heeft JCDecaux zijn Mupi’s omgetoverd in mooie showcases, waarin kledingstukken van H&M worden tentoongesteld.


De kleren hangen daar natuurlijk niet alleen mooi te zijn; dit zijn de kleren die passanten kunnen winnen! Deelnemers kunnen een sms sturen naar het actienummer op de Mupi en ontvangen direct een bericht terug met daarin mogelijk een winnende code. Sms’t de winnaar deze code terug, dan opent de Mupi vanzelf, zodat hij of zij het kledingstuk eruit kan pakken.

Deelnemers die geen winnend bericht ontvangen, hoeven niet te treuren. De sms-actie wordt beide dagen op elke locatie tussen 09:00 en 19:00 uur elk uur herhaald. In totaal zijn er dus 80 kledingstukken te winnen! De showcases van JCDecaux zijn te vinden op het Binnenwegplein en de Coolsingel, en in de Beurstraverse en de Karel Doormanstraat.

De flagshipstore opent 17 oktober om 10:00 uur en is te vinden op Beursplein 10.


 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #Rotterdam