Het zijn All Inclusive Weken bij KPN. Om het publiek te laten wennen aan dit exclusieve gevoel trakteerde KPN, in samenwerking met JCDecaux, mediabureau Mindshare en reclamebureau N=5, passanten daarom op een dagje All Inclusive Winkelen. Op vijf locaties op het Rokin in Amsterdam legde KPN het publiek zaterdag 20 september op allerlei manieren flink in de watten met een Special bij JCDecaux.
Met een speciaal All Inclusive-armbandje, dat werd uitgedeeld op straat, kregen passanten toegang tot alle luxe die KPN die dag te bieden had. Op elk van de objecten van JCDecaux zat namelijk een speciale knop, waaraan passanten met het armbandje via RFID (Radio Frequency Identification) een signaal konden geven om de luxe te laten losbarsten.
Zo waren, om een dagje winkelen met een volle maag te laten beginnen, smaakvolle macarons te krijgen in een tot automatiek omgebouwde Abri. Een kwestie van even het armbandje scannen en een van de deurtjes kon worden opgetrokken.
Even verderop was in een Mupi van JCDecaux een heerlijk koel drankje te krijgen. Een ingebouwde sapdispenser vulde een glas wanneer iemand zijn of haar bandje voor de scanner hield.
Daarnaast bood een Mupi nabij De Dam toegang tot een gratis piccolo. Het winkelend publiek hoefde geen tas meer te dragen: een piccolo sprong te hulp om ze te dragen naar de volgende shopbestemming!
Na al dat lopen waren sommige voeten uiteindelijk toch toe aan een luxe behandeling. Geen probleem, want een andere Abri was omgetoverd tot een ware massagesalon. Passanten konden plaatsnemen op een kruk en hun voeten laten rusten voor een heerlijke voetmassage.
KPN had tot slot, voor als al het winkelen erop zat, ook aan de reis naar huis gedacht. Als klap op de vuurpijl brachten privé-chauffeurs mensen namelijk naar elke gewenste locatie. Via de Mupi aan het begin van de Kalverstraat, ter hoogte van de Munt, konden passanten een seintje geven om een gratis fietstaxi ter plaatse te laten komen. Een chauffeur laadde alle tassen in en nam zijn gasten vervolgens mee voor een leuke rit.
De Special bij JCDecaux wordt ook deze week nog ondersteund met een Abri-campagne.
Tijdens de KPN All Inclusive Weken biedt KPN interactie tv, internet en bellen voor een speciale actieprijs, inclusief monteur, 2 HD-ontvangers en een pakket ‘opnemen’.