Menu Schade melden
Het eerste zes maanden van 2018 heeft JCDecaux afgesloten met een licht omzetdaling van 0,5%, met een omzet van 1,64 miljard euro. De organische groei komt op een plus van 4%. 
JCDecaux SA (Euronext Parijs: DEC), wereldwijd marktleider op het gebied van Buitenreclame en stadsmeubilair, heeft het eerste half jaar van 2018 afgesloten met een lichte krimp van een 0,5%. De organische groei toonde daarentegen een groei van 4%, mede door een sterk tweede kwartaal. 

De omzet in de eerste zes maanden komt daarmee op 1643,3 miljoen euro tegen een omzet van 1651,4 miljoen euro in de eerste zes maanden van 2017.

Het tweede kwartaal sloot JCDecaux af met een groei van 1,3%, met een omzet van 900,8 miljoen euro. De organische groei in het tweede kwartaal steeg met 4,9% vergeleken met het tweede kwartaal van het voorgaande jaar.

Voor het derde kwartaal verwacht JCDecaux een organische groei van rond de 7%. 

Lees voor meer informatie over de halfjaarcijfers van JCDecaux en een toelichting over de deelsectoren straatmeubilair, transport en Billboards het volledige persbericht


 

Published in Voor adverteerders, about #JCDecaux corporate