Menu Schade melden
Het nieuwe seizoen staat voor de deur en dus is het tijd voor nieuwe voetbalschoenen. Adidas neemt spelers mee door zijn collectie in de digitale etalage-Abri van JCDecaux.
De hoge Predator, de opvallend strakke X, de moderne Nemiziz of toch de meer klassieke Copa? Adidas biedt ook dit seizoen diverse comfortabele voetbalschoenen voor topprestaties op het veld. De vraag is alleen; welke schoen past bij jou? Om voetballers te inspireren en te laten zien waar ze komend seizoen hun wedstrijden op kunnen spelen, toont Adidas levendige actievideo’s van vier van zijn fraaie voetbalschoenen in een digitale etalage-Abri bij JCDecaux. 

Voorbijgangers kunnen in de interactieve Abri op het Leidseplein op hun gemak bekijken hoe de diverse voetbalschoenen het in actie doen op het veld. Hiervoor heeft JCDecaux in de halte een digitaal scherm aangebracht, voorzien van vier touch buttons. Met deze knoppen zijn verschillende video’s te activeren met indrukwekkende beelden van spelers op de nieuwste Adidas-voetbalschoenen. 

Zelf de nieuwste voetbalschoenen van Adidas bekijken? Dat kan tot en met 14 augustus op het Leidseplein in Amsterdam. Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking van Adidas, Splash Worldwide, Carat, Posterscope en JCDecaux. 
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #Amsterdam