Menu Schade melden
M&M’s verstopt met Pasen geen eieren, maar bekende M&M’s-characters! Met een gave AR-app kun je op M&M’s-jacht bij onder andere Abri & Mupi’s van JCDecaux.
 
Naast chocolade-eitjes in de tuin kun je deze Pasen ook op zoek naar chocolade van M&M’s. Een nationale Buitenreclame-campagne roept passanten op de speciaal voor de gelegenheid ontwikkelde #ikhebM-app gratis te downloaden en op jacht te gaan naar allerlei soorten M&M’s. Gebruikers van de applicatie zien op hun scherm op de meest onverwachte plekken M&M’s in het straatbeeld verschijnen.

Deelnemers kunnen in de buurt van de affiches, maar ook in winkelstraten en zelfs op kantoor op zoek naar de chocosnoepjes. Ook worden ze uitgenodigd om een selfie met de M&M’s-characters via Instagram of Facebook te delen om zo kans te maken op een reis naar de M&M’s World-winkel in Londen of een limited edition beschermhoesje voor een iPhone.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Mars Nederland, FHV BBDO, Kinetic/MediaCom, Mobile Strategy, We Are Blossom en JCDecaux en is op straat te zien tot en met 18 april.
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Connectiviteit, #Campagne