Menu Schade melden
 Palmbomen, kokosnoten en een barretje van bamboe met een rieten dak: Nestlé’s NESCAFÉ introduceert zijn limited edition Coconut Latte met een tropische Abri voor Amsterdam CS bij JCDecaux.   
Door de kokosnoot-twist aan de NESCAFÉ-koffie met volle melkschuimlaag waan je je direct op een tropisch eiland. Om het niet alleen bij een mentale reis te laten, maar koffiefans daadwerkelijk een tropisch uitje te bieden, brengt NESCAFÉ een ontspannen en exotische sfeer voor het Centraal Station van Amsterdam. De koffieproducent heeft samen met Buitenreclame-exploitant JCDecaux een Abri omgebouwd tot tropische strandtent om de limited edition Coconut Latte te introduceren.
 
OV-reizigers kunnen plaatsnemen op kleurrijke barkrukken, terwijl ze wachten op de volgende tram. Ondertussen waait een aangenaam briesje door de hoge palmbladeren en het rieten dak. Boven het barretje van bamboe zorgt een bestickering van een veelkleurige lichtslinger voor de finishing touch.
 
Tegelijkertijd met deze exotische Special is NESCAFÉ op straat te zien met een landelijke Abri-campagne en selectieve digitale Buitenreclame op het Mupi-netwerk Métropole.
 
Zelf even op vakantie? De tropische coconut-Abri is tot en met 3 april te ervaren op het Stationsplein-Oostzijde in Amsterdam en NESCAFÉ Coconut Latte is momenteel verkrijgbaar in de supermarkt.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen NESCAFÉ, Publicis, Zenith, VivaKi en JCDecaux.
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #Amsterdam